Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь
Галоўная/ Прыёмная/ Электронныя звароты

Электронныя звароты

Паважаныя наведвальнікі!

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей - грамадзян), і юрыдычных асоб, якія паступілі ў Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь (далей - Мінпрыроды), падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года №300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», для разгляду пісьмовых зваротаў.


2 студзеня 2023 г. уступіў у сілу зменены Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», які ўстанаўлівае магчымасць падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (паведамленняў ) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб. Падача электронных зваротаў у Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя ажыццяўляецца толькі пры дапамозе сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе: обращения.бел.


Неабходна ўлічваць, што згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г., № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асобаў":


«1.1. Звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб (далей, калі не пазначана іншае, - звароты), незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган або іншую арганізацыю яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або ўваходзяць у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;

у іншых дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых органаў або арганізацый.

1.2. Дзяржаўны орган, іншая арганізацыя пры паступленні да іх звароту, які змяшчае пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, або звароту, які не разглядаўся раней у парадку, устаноўленым падпунктам 1.1 гэтага пункта, у пяцiдзённы тэрмiн з дня рэгістрацыі звароту накіроўваюць яго для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй у арганізацыі, названыя ў абзацах другім або трэцім падпункце 1.1 гэтага пункта, з паведамленнем аб гэтым аўтару звароту. »


Просім Вас ўважліва азнаёміцца ​​з агульнымі патрабаваннямі падрыхтоўкі электронных зваротаў, якія размяшчаюцца ў дадзенай рубрыцы афіцыйнага сайта.


Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, устаноўленым артыкулам 12 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў":

звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);

выкладанне сутнасці звароту;

звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;

выкладанне сутнасці звароту;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Электронныя звароты, аформленыя не ў адпаведнасці з заканадаўствам, будуць пакінутыя без разгляду па сутнасці.